We mogen bijna!

11 september 2016 - Huissen, Nederland

Nog anderhalve dag en dan is het zo ver: de reis waar Denise en ik al ruim drie jaar over dromen gaat dan echt van start! Als we maandag het vliegtuig in stappen dan is het officieel dat deze kienders het land voor een hele lange tijd gaan verlaten. Vraag alsjeblieft niet hoe lang we gaan of wanneer we weer terug zijn, want we weten het zelf ook nog niet. Hoe heerlijk is dat?

Via deze blog willen wij jullie op de hoogte houden van onze reis en bijbehorende avonturen. De meeste mensen die mij kennen weten wel dat mijn oriëntatie vermogen niet heel erg best is en ik nog zou kunnen verdwalen in Nijmegen – een stad waar ik ruim 2,5 jaar heb gewoond – maar ik kan jullie verzekeren dat het oriëntatie vermogen van Denise nóg iets slechter is. De verdwaal-avonturen willen we jullie natuurlijk niet onthouden, maar maak jullie alsjeblieft niet druk: we doen voorzichtig, we zullen goed opletten en ook ons best doen om niet te vaak te verdwalen of in verkeerde treinen te stappen etc etc etc. En nogmaals voor alle bezorgde moeders en tantes: nee, we gaan ook geen wegen bewandelen die nog nooit bewandeld zijn.

We hebben een globale planning bedacht, maar tips blijven uiteraard nog steeds welkom! We beginnen aanstaande dinsdag in ieder geval in Bangkok en zullen daarna via het noorden van Thailand richting Myanmar gaan. Via het kopje ‘kaart’ op deze site kunnen jullie onze daadwerkelijke ook volgen. We kunnen op deze blog ook foto’s plaatsen, maar op onze instagram-accounts (en op Facebook natuurlijk) zullen regelmatiger foto’s verschijnen van onze prachtige reis: instagram.com/deniselos en instagram.com/reawitjes.

Het begint éindelijk een beetje echt te worden. Wij hebben er beide hard voor gewerkt, dus het is tijd om optimaal te gaan genieten!

Heel veel liefs van ons allebei,

Rea

1. Gina Witjes:
    11 september 2016
    Lieve Denise en Rea, jullie hebben idd heel hard gewerkt om deze droom te verwezenlijken. Natuurlijk ben ik 1 van die bezorgde moeders☺️ . Maar heb alle vertrouwen in dat jullie voorzichtig doen. Geniet er volop van samen, wat een ervaringen worden jullie rijker . Heel veel liefs
  2. Elly giesen:
    11 september 2016
    Geniet van deze reis haal eruit wat erin zit maar kom weer heelhuids terug.
  3. Maurie:
    11 september 2016
    Ook een klein beetje bezorgde vader maar heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen met jullie. Twee weten er tenslotte meer dan één ! We zullen jullie morgen naar Keulen brengen dan kunnen jullie dat stuk in ieder geval niet verdwalen of het verkeerde vliegtuig pakken. Geniet van elke dag maar zorg vooral dat jullie weer heelhuids thuiskomen !
    X-je
  4. Nanda kosters:
    Lieve Denise en Rea,
    Ben en ik wensen jullie een fantastische wereldreis toe!
    Geniet er van, heeeeel veel plezier, we kijken uit naar de verhalen en foto's.liefs en dikke kus voor jullie beiden
  5. Nancy:
    Goede reis
    Leuk om te gaan volgen
  6. Joien:
    Rea en Denise !

Wauw eindelijk is het zo ver! Super gaaf. Ik wens jullie een hele goede reis en heeeeel veel plezier. Dat jullie maar veel leuke en mooie dingen mogen mee maken! Ik ben benieuwd, ik ga jullie volgen!

Liefs jorien
  7. Wilma van Geelen-Brandts:
    Hoi Rea en Denise
    De eerste mooie foto van jullie samen is al doorgekomen
    Op het vliegveld met jullie beperkte bepakking.
    Knap hoor zo te reizen.
    Geniet ervan
    Liefs Wilma
  8. Joke:
    13 september 2016
    Hier dan die andere bezorgde moeder ;-)
    Geweldig dat jullie dit willen en kunnen beleven samen maar loslaten is en blijft moeilijk voor alle vaders en moeders denk ik.
    En wat is het dan fijn vanmorgen te lezen dat jullie veilig zijn geland om 04.30 uur een verblijfplaats in hebben ween te vullen en jullie eerste visum aangevraagd hebben. Het avontuur is begonnen..... een héle mooie tijd samen en pas goed op elkaar! dikke knuffel xxxx
  9. Maurie:
    13 september 2016
    Een hele reis gehad samen met Sterre en Brigitte om jullie in Keulen uit te zwaaien. Uiteindelijk toch niet gelukt door autopech en na hervatting van de reis, 18 km voor vliegveld Keulen in een dikke file. Jammer, wat had ik jullie nog graag een knuffel gegeven en een goede reis willen wensen. Dat laatste maar door de telefoon gedaan. Ik heb begrepen dat de vliegreis voorspoedig was gegaan en jullie veilig geland waren.
    X-je
  10. Sterre:
    14 september 2016
    lieve lieve lieve meiden,
    Maak er een hele fijne reis van. Het is jullie zeker gegund. Hopelijk hoor ik snel meer van jullie spannende avondturen.

Liefs Sterre